Effektivitet

En ledig onsdag, inte ofta det händer! Har fått mycket gjort idag, städat, diskat, varit och kollat på skrivare till jobbet, köpt hem lite nya produkter som ska testas, fixat motorvärmarplats och hämtat nyckeln till den (det var på tiden...), pratat med Anna på Maggans om biljett till Frisörföretagarnas årsmöte på Engeltofta nästa helg (!!!), storhandlat, styrt upp nya visitkort (tack du är bäst på det där som vanligt), lagat mat och nu håller jag på att baka bröd :D

Herregud vad mycket man kan få gjort när man är ledig, och ändå sov jag hur länge som helst också, effektivitet kallas det :) Känner mig lite som en hemmafru utan man (?!) just nu. Om nån timme kommer sambo Annika hem och då blir det film - Luftslottet som sprängdes. Jag såg den på bio förut och den var riktigt riktigt bra, så nu har jag köpt den :)

Imorgon blir det IKEA, lite inhandling av vitrinskåp, tv-bänk, massa ljus och annat smått och gott som man alltid hittar där!


Har inte fått hem nåt par skor än. Hm... trodde att nåt par skulle komma idag, men men, dom kanske kommer imorgon istället :) 

  


Kommentarer
Postat av: Elaine

Kan inte du skicka ner luftslottet som sprängdes så får jag låna den??:):):)

2010-03-04 @ 17:34:09
URL: http://eelaines.blogg.se/
Postat av: Elaine

Självklart kan du få se klart den först;) Ville bara göra dig medveten om att jag vill ha den:)

2010-03-06 @ 08:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0