Smittad

Jag tror nog att Ellika och Mikaela har smittat mig...

Och detta är SÅ typiskt mig, att fastna för en viss typ av saker, då vill jag ha allt likadant fast kanske i olika färger eller möjligvis i en annan form...

Och det som är så lätt att sitta och klicka och beställa hem.



















Nelly  Shoes - Eva


Nelly  Shoes - Berlin


Har fått lite dille på nitar. Snyggt tycker jag. Jag undrar vilka som kommer bli mina favoriter? Bild 1 kanske? Eller bild 2. Eller bild 4... Nej, jag kommer nog tycka om alla lika mycket!! Ellika och Mikaela, TACK för att ni har smittat av er!!! :D



Nu vill jag fixa ett skoskåp också, en skohylla så att alla får plats. Lite som EP har. Hm, typ som ett vitrinskåp fast man har skor i det?? Eller bara hyllor rakt ut? jag vet precis vart jagska ha dom också, perfekt plats! Tur att vi ska på IKEA på torsdag :D





Kommentarer
Postat av: Elaine

Är det verkligen nödvändigt med 5 par nästan identiska skor??:)

2010-03-02 @ 20:22:43
URL: http://eelaines.blogg.se/
Postat av: Anonym

De är inte identiska, alla har sin charm... hehe

2010-03-03 @ 12:37:00
Postat av: Nilsson

Hot hot hot, jag vill också ha =) Och dom är faaktiskt väldigt olika ;)

2010-03-04 @ 00:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0